tisdag 2 oktober 2012

Mörkret är här.

Igår hade jag tänkt träna mag- och ryggmusklerna, men det blev endast lite töj&böj. Nå, det behövs nog det också, och idag är det igen Ju-Jutsu som gäller.

Oktober är här, så nu är det på riktigt höst. Det går inte att komma ifrån det faktumet. Jag blir alltid nedstämd när jag inser att sommaren är förbi, och värmen och ljuset försvinner. Men jag brukar vänja mig, och bli vän med mörkret i sinom tid, sen när det är mörkt på riktigt, hela tiden.

Hur som helst, så är jag helt nöjd med September i min träningskalender, trots att jag endast sprungit 84 km. Men orsaken till de få kilometrarna är att jag valt att hålla tillbaka för att vila benen, så det är okej.  Däremot har jag fått in mycket mera av styrketräning, och så har Ju-Jutsun kommit till förstås.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar