söndag 14 oktober 2012

Volleyboll

Oj vad jag var sugen på att sticka ut och springa i morse när jag såg vilket fint väder det var. Solen lös från en klarblå himmel och jag tror att det hade varit nattfrost. Jag har dock bestämt att jag inte springer före känningarna i benet är borta, så jag hölls på gården med flickorna. Vi krattade och plockade undan saker inför vintern. Sen var det dags för söndagsvollyn, som gick som vanligt, så där semi godkänt. Få se hur det blir med volleyn framöver. Nästa vecka börjar flickornas inne säsong i friidrott, som krockar tidsmässigt med min volleyboll. Nästa söndag far jag i alla fall med flickorna till friidrotten, då det är första gången. Har tänkt att jag skall ta tillfället i akt och göra någonting nyttigt medan dom sportar. Kanske hittar jag en knut var jag kan stretcha lite.

Känner mig inte helt nöjd med veckan som gått, ur träningsperspektiv. Visst, vi skulle kalla det för vilovecka, men jag känner ändå att jag varit lat den här veckan. Nå imorgon är det måndag och jag har alla möjligheter att göra bättre ifrån mig nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar