fredag 19 oktober 2012

Crosstrainer

Svetten bokstavligen flög från mig i slutet av dagens 35 minuters bergsbestigningspass på crosstrainern. Bergsbestigningspass är när jag konstant höjer motståndet ända upp till max, och sedan släpper ner det. Idag upprepade jag det 3 gånger, vilket framgår av min pulskurva nedan. De två första topparna höll jag max-belastning i 2 minuter, men i tredje höll jag max i 4 minuter. De 5 sista "for det utför".
Medelpuls 159 och maxpuls 180. Som jämförelse kan nämnas Kanontian i somras var jag gav allt och sprang på 50:44 med pulsen på 170 medel och 177 max.

Nu sitter jag på golvet framför TV:n och stretchar benen och plitar ihop denna text. Frugan ser på någon dansfilm med Jennifer Lopez, så nu kan jag inte alls koncentrera mig på skrivandet mera. Hej då!

Pulskurva för dagens pass på crosstrainen. Medelpuls 159 och maxpuls 180.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar