torsdag 18 oktober 2012

Cardio Core!

Jaha, flickorna har höstlov och drog iväg till mommo och mofa. Det gav möjlighet att se på film tidigt på kvällen, istället för sent, när töserna sover. Jag stretchade 2 timmar medan vi såg på Bourne Ultimatum. Sen kände jag min ändå lat, och beslöt mig för ett att dra ett Cardio Core pass, som blev hela 1 timme långt. Voi söta öde som det kan vara jobbigt att lite röra på sig. När jag var färdig så fick jag tillsägelse att jag svinar ner, då svetten dripp-dropp-droppade på golvet. Nöjd över mitt mitt pass klippte jag först håret och for sedan i duschen.

Nedan bild på boken varifrån jag fått mina Cardio Core pass och rörelser. Skaffa den här boken och börja köra lite Cardio Core. Grymt bra övningar som du kan köra var som helst, utan redskap.
Här är boken varifrån jag fått mina
Cardio Core program och rörelser. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar