måndag 8 oktober 2012

Ny vecka, nya utmaningar.

Ny vecka, nya utmaningar brukar det heta. Är inte helt säker, men jag tror att jag har lite känningar av flunsa i kroppen. Ikväll skall jag städa med flickorna i deras rum, så det blir passligt vilodag. Tror jag skall betona tänjandet den här veckan. Känner att jag styvnat till, speciellt i överkroppen.

Men jag tror att Nicka på allvar är på väg till Lidingö nästa höst. 30 km i terräng. Voi söta öde. Jag tror jag måste bli gravid, eller någonting, för att komma undan det. Nåja, jag har inte, ännu, lovat att hänga med. Vi får se nästa sommar hur saker och ting utvecklas. Jag har i varje fall bestämt att Ju-Jutsun är det jag främst kommer att satsa på. Övrig träning får anpassa sig, och fungera som komplement och metoder att förbättra mina förutsättningar att gå framåt i Ju-Jutsun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar