onsdag 10 oktober 2012

Jag saknar sommaren!

Jag hatar senhösten, när naturen "dör" och allting är konstant vått, grådaskigt och annars jävligt. Jag saknar solen och värmen, när man kan fräsa omkring i endast shorts, och ibland en T-skjorta för att bespara andra åsynen av ens fläsk.

Och nu saknar jag springandet! Låret skulle få bli bra nu, för jag skulle behöva ut och rensa huvudet lite. Nå, kanske till veckoslutet att man vågar sig ut och lufsa.

Bäst jag slutar nu, för det verkar bli ett himla gnäll av det här. Men det är väl idén med bloggen, att skriva ut tankar och känslor. Avslutar med att lägga upp en härlig bild från i somras, för att styra upp det här inlägget mot det trevliga hållet.

Jag saknar sommaren!

En bild från i somras.
Själva grillandet gick inte så väldigt bra, men det var en rolig kväll,
och denna bild väcker många trevliga minnen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar