söndag 30 december 2012

Icebug

Idag hade jag för avsikt att springa 13,9 km för att få ihop jämnt 900 km i år. Det började bra, men efter 2-3 km så började jag känna av min sjuka korsrygg. Vid ungefär 5 km bestämde jag att överge planerna på 13,9 km, och sprang kortaste vägen hem. Det var ställvis riktigt halt, men jag hade inga problem att ta mig fram tack vare mina nya Icebug Hero BUGrip. Mycket bra första intryck fick jag av dem.

Men nu märkte jag att jag har sprungit 99 pass i år. Detta är ju aningen störande, så kanske jag måste ut en runda imorgon ännu för att få ihop 100 pass och 900 km för 2012.

Mina nya superhäftiga Icebug Hero BUGrip

1 kommentar:

  1. Det blir nog ingen löprunda idag. Ryggen vill inte, och ryggens åsikt vinner över fåfängan om några siffror i träningskalendern.

    SvaraRadera