tisdag 6 maj 2014

Styrketräning på bakgården.

Det blev ingen kvällslänk igår ändå sen, trots allt. Efter att ha sett på Bambi med lilltjejen så for jag ut och bygga på min träningspark. Hon blev inne och kolla på nästa film. Det är så bra att hon ser mig från soffan, och hon kan öppna terassdörren och ropa om hon behöver mig. Och ropade gjorde hon, och ni som har erfarenhet av småfolk kan tänka er hur mycket "viktigt" hon hade att berätta. :)
Hur som helst så fick jag min träningspark färdig igår kväll. Eller inte färdig, men så att den är hyffsat stabil och rören är på plats. Jag skall använda den så här en tid, så att jag vet om jag vill ändra någonting, eller lägga till någonting innan jag målar och färdigställer den.
Och som ni nu har listat ut så kunde jag inte hålla mig, utan bara måste köra ett calisthenics pass, vilket tyvärr skedde på bekostnad av kvällslänken. Eller tyvärr och tyvärr, det var så jag ville, och idag har jag träningsvärk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar