fredag 28 september 2012

Jeu!

Okej, så nu har jag äntligen fixat en blogg åt mig.

Hade för avsikt i somras att börja skriva om min träning, typ träningsdagbok. I första hand för att själv kunna gå tillbaka och kolla hur det gått, och i efterhand kunna konstatera framsteg, eller frånvaron av framsteg. Tror även att det kan vara roligt om några år att kolla hur man tänkte och kände.

Jag har det lite motigt med löpningen för tillfället. Konstiga känningar i lårens framsida, mera i högra benet. Jag inser nu att jag har sprungit för intensivt under sommaren, och benen börjar säga ifrån. Därav känns det inte helt motiverande med löpning mera, och det kan säkert te sig märkligt att börja med träningsdagbok när man springer som minst. Men det är kanske nu det behövs som mest? Jag tänker att om jag börjar skriva om min träning, och mina tankar om träning, så kanske det ger positiva effekter på min inställning till träning, och på motivationen. Hur som helst så ger jag detta ett försök.

Nåväl, sommaren är definitiv över, så jag kanske skall börja med att summera upp sommaren som gått, ur träningsperspektiv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar